Masyuk

Selasa, 25 November 2008

M@L!m KunD@nG...



ari ni aku nak tanya kowang pernah dengar tak citer malim kundang taks???
maksud aku bukan malim kundang yang sinetron indonesia tuh arrrr......
aku maksudkan malim kundang yang ada kat Padang, Sumatera Barat, indonesia tuh ar...
ala citer nyer lebih kuang cam citer si tanggang ar korang tgk ar sendirik pic nyer.....

aku ngan slumber dan bangga nya duk kat atas si Malim kundang tuh ........ hahhahahahaha


batu malim kundang ni lokasi nya kat pantai air manis di Padang. pantai dier xcantik (kotor) xsesuai untuk picnic tapi ramai cakap kat pantai air manis ni port orang main surf board xtau ar plak aku coz waktu aku g xder pun owang tgh surf.............



pic yang ni plak bukan tuk komen muncung aku yang cam tikus tuh yerk. coz aku buat muncung tuh aku pun xtau knaper mmg da trademark aku arrrr....pic ni aku nak tunjuk tempayan yang besar dan telah jadi batu tuh...............

2 comments:

rynn2506 berkata...Best Blogger Tips

wah ko berposing kat batu tu...kang jd cam malin kundang kang..x psl² jerk...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

xdo makne nyer
malim kundang tuh kuang hajo ngan mak dier
malim kundang tuh bukan mak haku
wakkkakakkakaaa