Masyuk

Selasa, 5 Mei 2009

Jakarta & Bandung April 2009



Memandangkan baru hari nih baru berkesempatan nak menghapdet blog aku yang da lama gaks aku malas nak hapdet dek kerana aku terlampau c-buk, malas, & penat. Hehehheheehe

Aku sajerk jerk nak upload pic aku aku wakatu ke Jakarta & Bandung baru baru nih coz rugi rase nyer da pergi jauh2 (xda la jauh mana pown) pastu xupload tuk kengkawan nak belek belek blog aku yang dah hamper bersawang nih (ada kerk orang nak belek blog aku nih)

Aku gerak g Jakarta on 15hb April 2009 bertolak dari LCCT trus ke Jakarta seramai 9 orang ler…….
Sampai jerk Jakarta kitaorang trus gerak g Bandung naik pregio yang dah dibooking oleh member aku wanie a.k.a. adik giant (coz muka & rambut cam adik Giant dlm citer doremon), sampai jer Bandung trus check in kat hotel Puri Tomat (hotel murah jerk xmampu nak stay kat hyatt Bandung) yang ok la bg aku selesa dan bersih ar gaks. Pas xtvt check in & lepaks sebentar kat hotel settle kita orang semua trus serbu g sopping aper lagik kalau da sampai kat bandung tuh. Memandang kan rombongan ala cik kiah nih ramai la gaks kitaorang sewa jerk van pregio tuh selama berada kat sana (senang nak gerak kemana mana).

Biasa la kalau dah sampai Bandung tuh bebudak tuh semua sopping la sampai hilang ingatan kowt. This trip aku malas sket coz aku dah cam busan g sana (balik balik g bandung & Jakarta) da xtau nak carik aper kat sana tapi bebudak pempuan gler meroyan ler kalau da sampai kat sana tak henggat dunia dibuat nyer. Aku ngan ajan member aku nih jerk xsopping sangat kowt. Xder la cam bebudak yang lain. Skali balik bawak dua tiga beg plastic cam nak bawak balik mesia jerk FO 2 kat sana agak nyer ler………….

Aku nih bukan la jenis pandai sangat nak bercite cam astro piring besar kat Wangsa Maju tuh korang layan jerk la pic pict kat bawah nih ……. Hehehhheehehe





nih pic waktu kat Monas, Jakarta xnaik pown coz da malam lagipun perlu ker naik Monas tuh.....hehehehhehee


ni antara pix pix waktu kat Jakarta Selatan (perseri) kat sini la aku g jumpa ngan pelakon sinetron INTAN yang ditayangkan kat Astro prima jam 11 malam & sinetron AQSO & MADINA yang ditayangkan kat Media Prima antara artis2 yang aku jumpa adalah Dude Harlino, Glenn Allenski, Nunu Datau pastu ramai lagik la aku jer xtau nama diaorang nih....hehehehhe



ni plak pix waktu kat Hard Rock Cafe (HRC) waktu ni plak kebetulan jumpa ngan si GIRING vocalist dari kumpulan NIDJI (Laskat Pelangi) dalam ramai2 ni plak aku yang perasan ngan mamat tuh yer ler coz rambut dier da lain kan


ni plak waktu kat Anchol, Jakarta saje je singgah kar sini tak pergi pown ke DUFAN (Dunia Fantasi) coz waktu tu da dekat nak malam kalau awal mmg singgah gaks aku ghase....





ni plak pix pix FO yang terdapat kat Bandung antaranya Summit, Blossom, Victoria, Rumah Mode, DSE, macam macam lagik la banyak sangat FO kat sana tuh xterlayan dibuat nyer....



ni plak pix kat Manchester United nyer cafe bar memula aku g lepak kat J.co doughnut pastu jenjalan nampak member2 aku yang lain lepaks kat sini aku pun sambung plak lepak kat sini......


sekian berkhidmat untuk diri sendiri.....wakakakakkakaa

0 comments: