Masyuk

Rabu, 6 Mei 2009

kena TAG dari I write i read



ta1. Bekas kekasih saya adalah
~belom ado lagik

2. Saya sedang mendengar
~cengkerik tengah shuffle kowt

3. Mungkin saya patut
~offline & membadak kan diri (sok kijer ar)4. Saya suka~kat diri saya sendirik la

5. Sahabat-sahabat baik saya

~ramai sangat la……

6. Saya tak paham
~bahse tamil, bahse cine, bahse jawe, bahse dusun dll

7. Saya kehilangan
~arwah ibu setahun lebih yang lepas

8. Ramai yang berkata
~sayer seorang yang klakor
9. Makna nama saya
~tak tau ler dah puas carik dlm kitab

10. Cinta itu adalah
~bunga CINTA lestari kowt…hehehehehe

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
~melayan TAG dari seseorang ar ..

12. Saya akan cuba
~turonkan berat badan & improve my English .. =p

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
~4ever & ever~

14. Telefon bimbit saya
~yang mana satu banyak sangat ar…..hahahahah gelak poyo

15. Bila saya terjaga dari tidur
~pikirkan nak g keje ar kalau xkeje mana nak dapat duet…..heheeheh
(bukan mata duitan)


16. Saya paling meluat apabila
~seseorang yang mengelabah & ngade ngade benci siot…..

17. Pesta/Parti adalah
~menghabis kan duit jerk…… aper kejadah nyer

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
~tah ler xsker sangat ngan haiwan arrr……

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
~zaman skolah kowt……

20. Hari ini
~ hari Rabu arrr……… (soalan senang arr)

21. Malam ini saya akan
~xtau ar plak xda perancangan pown (on9 jer ar)

22. Esok pula saya akan
~bgn pagi gosok baju n g keje dan seterusnyerr….

23. Saya betul2 ingin
~hidup senang dan diredhai

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
~muka ngantuk coz layan Tag ni sampai jam 3pagi……

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
~Ong Tai Kim sentul sudah

26. Makanan Barat atau Jepun
~barat..makanan jepun xmasak ler……..

27. Bilik yang terang atau gelap
~samar samar sudah

28. Makanan segera adalah
~makanan yang akan mengemuks kan saya

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~apa masalah ko nih…..hhehehhehheeh

30.Tag to
~sesaper yang ghase diri nya nak di tag


Sorry cik I write I read coz lambat sangat mengeTAG kan diriku ini…..

0 comments: