Masyuk

Jumaat, 1 Mei 2009

tgk teater mahsuri



Hari tue aku dapat ticket teater Mahsuri kat Istana Budaya dari seorang kenalan aku di radio Sinar.fm

Aku ni leh dikatakan suka ar gaks g tengok teater nih especially teater yang diarahkan oleh Fauziah Nawi & Datin Sri Tiara Jaqelina (principal af7 katanya)

Waktu tgk teater tuh ramai gaks yang datang tgk teater mahsuri nih pembukaan la kata nya. Selalu nyer aku g tgk teater arahan Fauziah Nawi selalu nya dekat setor dewan bahasa & pustaka.

Ok berbalik kepada teater mahsuri nih jalan cerita dan pengolahan nyer ok la.

Tgk la sapa yang arahkan. Lepas jer teater nih abes aku sajerk ar lepaks2 kat luar tuh ada la aku dengar orang2 tuh cakap citer tergantung la, tak macam bangsawan la etc. malas aku nak layan. Korang layan jer ler pic pic tuh

heheheheheehehehhehee

















0 comments: