Masyuk

Selasa, 26 Mei 2009

makan........



hari ini ada lah hari makan a.k.a. melantak
dari siang sampai ler ke malam ni keje aku melantak jerk keje aku
ni pown baru balik dari hartamas square g melantak ngan member2 aku
dak mya yang jemput aku & ajan g melantak
aku aper lagik ikut jerk ler walaupun baru pas melantak kat umah
kat sana tadik aku tak melantak pown coz baru pas melantak kat umah
memulanya igt mmg nak g melantak kat luaq tapi xder geng cam malas la pulok
aleh aleh pas jer melantak aku received call dari mya ajak g lepak2 a.k.a. melantak tujuan utamanya.....
kat hartamas square pon aku just numpang dak mya nyer beef steak
dah tak sedap cam dulu la melantak western kat sana tak macam dulu
kompem sampai ke TETESAN terakhir kalau kitaorang melantak kat sana
tapi kali nih da tak berapa nak 'kick' kat sana tuh takda la melantak sampai ke tetesan terakhir
pas jer melantak dak mya antar aku dulu pastu baru la dier antar dak ajan ke centre village a.k.a. gombak batu 6.... ehehhehehehe
sebelum mya gerak sempat la aku 'SARIYAP' bantal af
kat dlam kenari nyer yang comey.....
sampai jer umah aper lagi ngadap lappy jer ler
sampai jam baper pown aku xtau la nih coz esok aku tak kijer
yaaaaaahuuuuuuu

0 comments: