Masyuk

Isnin, 20 Jun 2011

Dondang Sayang






Salam semua, hari ini aku nak tanya korang kat mana boleh aku download lagi DONDANG SAYANG sebab mak cik aku nak cari lagu-lagu DONDANG SAYANG sebab dia memang suka lagu-lagu tersebut. kalau korang ada info pasal lagu-lagu DONDANG SAYANG ni korang bagi tau dekat aku yer aku nak buat cd untuk mak cik aku ni. Antara penyanyi lagu dondang sayang yang mak cik aku ni minat adalah Nyonya Tan Abdullah, Pak Ibrahim, Nona , Abas Katan dan ramai lagi. kalau korang ada info bagi tau aku yer. Terima Kasih



5 comments:

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

dondang sayang seperti nak pupus...orang2 muda ni kurang minat gamaknya!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Salam kak SAK kat KL ni memang payah nak carik cd dondang sayang cam kat melaka tu....

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

orang skrg dah tak layan lagilah lagu dondang sayang ni

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Tu la pasal kak ina mak cik saya ni nak layan dondang sayang plak. kat melaka tu ada la jual tapi kaset jerk

Mohd Ridhuan berkata...Best Blogger Tips

kurang menahu pasal dondang sayang ni....
hehheheh