Masyuk

Ahad, 26 Jun 2011

Selamat Hari Lahir Alisya Ilyani - Anak GTO



Salam semua, Hari Sabtu lepas aku mendapat jemputan majlis ulang tahun yang ke-2 puteri kepada Eyriqazz iaitu Alisya Ilyani di rumahnya bertempat Danau Kota, Kuala Lumpur memang dekat sangatlah dengan rumah aku dalam 10 minit jer dari Sentul ni. Aku sampai di rumah Eyriqazz dalam jam 1 tengah hari itupun selepas aku deal dengan Kak Ina KL kalau tak memang melanguk jer lah aku sensorang aku sampai cuma ada keluarga Kak Ina KL dengan keluarga Mama Zharfan tunggu punya tunggu dekat jam 3 petang juga lah baru Alisya dapat merasa memotong kek hari lahirnya yang ke-2 itu. Bella Enveeus dan Jejai datang awal sedikit dari Mat Joe dan Bean Moreno. Terima Kasih kepada Eyriqazz dan keluarga kerana sudi jemput aku ke majlis hari lahir anaknya. Semoga Alisya menjadi anak yang solehah dan berjaya.



Waktu aku sampai tu Kak Ina KL, Isteri GTO dan Mama Zharfan tengah seronok bergosip.


Sampai 2 biji kek disediakan untuk tetamu.


Puding caramel dan puding roti yang ditempah dari Kak Ina KL.


Antara kanak-kanak yang hadir pada hari tersebut.


Kasih orang yang tua kepada anak-anaknya tiada tolok bandingannya dan tiada galang ganti.


Ibu Alisya sedang menyuap kek kepada Alisya.


Anak sapa lah ni...


Semua dok sibuk mengambil gambar Alisya dah macam #retis gamaknya.






p/s - semoga 3 orang sahabat aku dari Kampung Puah Lembah cepat sembuh dan terus sihat kerana mereka telah masuk ke hospital serentak seorang kena Paru-Paru bernanah dan 2 orang lagik sekarang berada di ICU & CCU kerana terlibat dengan kemalangan jalan raya di Jalan Gombak Batu 8 minggu lepas.



4 comments:

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

ruginya aku tak dapat join aritu...keje kan....

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

thanks bro sudi datang memeriahkan majlis..semoga sahabat bro itu cepat2 sembuh hendaknya....

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

bestkan dapat undangan makan-makan

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Hazman - memang rugi tak dapat berjimba-jimba

Eyriqazz - sama-sama insyaallah malam ni kami akan membuat bacaan yassin beramai2

Kak Ina KL - mana tak best dapat undangan makan2 nih...