Masyuk

Ahad, 12 Jun 2011

Orang Lelaki Pun Berseni Juga





Tajuk tak boleh blah Orang Lelaki Pun Berseni Juga kadang-kadang tu lagi berseni dari perempuan tapi aku bukan nak membangga diri atau apa cuma nak share kalau dah keturunan seni tu tak leh buat apa ko tengok sepupu aku yang lelaki tu pun rajin gak tolong kitaorang membuat hantaran bagai.



Insyaallah paling cepat kitaorang nak buat business sewa khemah kahwin, buat hantaran, katering tapi satu satu la tak ada lah buat serentak mana nak carik modal siot pelan-pelan kayuh tapi itu semua perancangan jer belum kompem lagi doakan kalau jadi ianya berjaya.


Duit penanggah untuk para penanggah yang membuat kerja. Semua kerja dibuat sendiri oleh kami secara gotong royong bersama.




2 comments:

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

patutlah ko busy je ek.. ini rupanya kan... hehehehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper skang dah tak bz dah...