Masyuk

Ahad, 12 Jun 2011

Kenduri Kahwin Lagi



Salam semua, Minggu lepas aku pergi kenduri kahwin lagi dekat area rumah aku ni jer. Kenduri kali ini adalah kenduri saudara Cik Nieza kiranya sepupu Cik Nieza lah yang kahwin ni. Kenduri kali ini aku tak tolong sangat pun cuma aku tolong pasang bilik pengantin 2 hari sebelum kenduri sebab depa semua tak tau nak pasang macam mana padahal barang tirai semua tu dari kampung depa gak tak jadi masalah la sebab aku pun tak ada apa nak buat pun.


Ini adalah kumpulan Kompang dari adik Cik Nieza kalau korang nak menggunakan khidmat kompang ni bolehlah contact aku tolong promote.


Pasangan mempelai cantik diatas pelaminan.


Hantaran yang dibuat sendiri oleh pengantin perempuan.


Mak cik Jenab dengan Ibu Imur.


Kak Ipat dengan Bakso yang disediakan untuk tetamu aku cuma makan bakso ni jer memang sedap wey bakso ni sampai hari ini aku teringat bakso ni.



p/s - Semoga menjadi keluarga yang sakinah, mawwaddah & warahhmah



0 comments: