Masyuk

Isnin, 26 Mac 2012

Laman Santai Istana Budaya, Malam 60an



Salam semua,
Cerita dah basi wey aku pergi ke Laman Santai ni 2 minggu lepas tapi baru arini nak cerita memang tak bleh blah siot. Oklah setiap malam minggu Laman Santai Istana Budaya akan mengadakan persembahan disana antara artis yang bakal membuat persembahan akan diberitahu di Facebook Laman Santai Istana Budaya kalau nak add friends KLIK SINI senang korang nak tau sapa artis yang bakal membuat persembahan selalunya depa akan update hari Jumaat maybe artis kompem lambat kot nak perform. Malam haritu aku bagi tau makcik jenab ada artis 60an malam tu terus dia cakap nak pergi tengok sebab sebelum tu mak cik jenab pernah gak pergi laman santai ni sebab nak tgk Dato Siti Nurhaliza dan Uji Rashid katanya. Sambil melepak sambil layan lagu-lagu katanya. 


Antara artis yang membuat persembahan pada malam itu adalah Dato' A.Rahman Hasan, Datin Azizah, Fatimah M.Amin, Adnan Othman, S.Mariam, Helan Velu, Husin Ismail, Roziah Latif, Afidah Es dan A.Kadir Jailani



Joget lambak pun ada juga tiap-tiap minggu katanya untuk mengembalikan nostalgia joget lambak terutamanya pada majlis perkahwinan suatu masa dahalu awek awek yang menari ada gak yang cun siot.

4 comments:

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

cam best plak. aku belum penah ke sini

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

hurmmm.... maner gambar ko tengah joget lambak tue....

Geng Borak berkata...Best Blogger Tips

aku tak pernah singgah sini.. rasa nak gi skali laaa

ajax85 berkata...Best Blogger Tips

happy nmpk..hehehehe