Masyuk

Sabtu, 5 Julai 2014

Fifa World Cup Brasil #olabola



Salam semua,
Demam piala dunia lah sangatkan sampaikan tempat kerja aku nak buat makan-makan kena guna tema piala dunia. Memandangkan kerja aku banyak buat kerja luar depa suruh aku buat deco untuk majlis ni aku yang tak minat dengan bola sepak ni memang aku kaki bangku yer aku mmg tak minat pun dengan bola sepak ni aku buat jugalah dekorasi yang bertemakan "world cup" ni dah alhamdulillah semua orang suka dengan hasil kerja aku dengan kawan tempat kerja aku ni. 

Sebelum majlis bermula kita buat games sikit limbo rock katako

Lepas tu kata ucapan dari boss besar penyampaian hadiah makan ler apa lagi

Sementara tu ada gak sesi memotong kek untuk yang menyambut ulang tahun pada bulan itu

Siap ada padang dan gol lagi untuk tempat photobooth yang kami buat.



0 comments: