Masyuk

Rabu, 2 Julai 2014

Saya Nak RM300 Duit Raya Daripada Nile.com.my



Salam semua,
Sempena lebaran yang bakal berkunjung tiba nanti banyak kelengkapan yang harus disediakan dari segi kelengkapan rumah dan pakai macam aku ni lagi ler banyak yang diperlukan semenjak rumah yang aku diami terbakar tempoh hari perlahan-lahan kami perlu membeli kelengkapan rumah. Macam aku seorang yang malas untuk bersesak-sesak untuk pergi membeli belah macam di Jalan Tuanku Abdul Rahman dan sebagainya aku lebih suka memilih untuk membeli barangan secara talian (online) sahaja. 

Bagi aku rasanya membeli belah secara talian lebih mudah dan jimat kerana tak perlu fikir duit minyak, duit motor, duit makan dan sebagainya untuk pengetahuan korang Nile.com.my Malaysia online shopping menyediakan pelbagai barangan yang dijual secara talian antaranya adalah pakaian muslimah, kasut, beg, perkakas rumah, buku dan sebagainya.

Sekiranya aku dapat RM300 dari Nile.com.my ini aku akan membeli membeli pakaian dan kelengkapan untuk menyambut lebaran yang bakal berkunjung nanti kalau berkesempatan aku akan membeli secara talian dari Nile.com.my ini atau pun aku beli sendiri di kedai-kedai yang berhampiran tapi rasanya tak ada masalah untuk membeli di Nile.com.my kerana masa penghantarannya agak cepat terutamnya di semenanjung Malaysia.

0 comments: