Masyuk

Selasa, 22 Julai 2014

Sampul Duit Raya Kosong-Kosong





Salam semua,
Salam ramadhan kepada semua muslimin, ikutkan dari minggu lepas  nak update pasal Sampul Duit Raya ni tapi disebabkan kesibukkan melanda terpaksa aku lupakan blog picisan aku ni lagipun sekarang aku tak ada internet kat rumah jadi agak susah nak update blog. 

Lepas rumah yang aku diami terbakar aritu aku banyak duduk kat rumah mak angkat aku kat Kg Puah Lembah sebab aku malas nak balik ke PPR Pinggiran Bukit Jalil dalam bulan puasa ni sebab rasa macam letih sangat nak balik kesana Insha Allah lepas raya aku baru full ulang alik PPR Pinggiran Bukit Jalil ke tempat aku kerja.

Macam mana persiapan lebaran korang tahun ni?
Aku tak aad spesial pun bagi aku sama jer macam tahun-tahun sebelum ni shopping raya pun tak sangat cuma tahun ni Insha Allah aku nak bakar lemang balik macam tahun-tahun sebelum ini. 

Sampul duit raya dari Astro dengan #kosong-kosong cantik gak tapi duit nak bagi yang kosong cam no tu sapo nak tolong. macam dulu aku bakar lemang 8kg dapatlah dalam 22 batang.

oklah kerja dah banyak ni nanti sambung balik

2 comments:

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

selamat hari raye deck! lama tak jumpe ko la...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@CikLily Putih selamat hari raya aidilfitri CLP kosong-kosong yer