Masyuk

Rabu, 5 Ogos 2009

Astro Kasih Kampung Ketapang Tengah, Pekan, Pahang



Last weekend opis aku melancarkan ASTRO KASIH dekat
Kampung Ketapang Tengah, Pekan, Pahang
aku dengan rajin nyer joint xtvt nih
best ar g sana dapat gak memenuhkan masa yang terluang daripada xda buat apa2.

kitaorang gerak dlam jam 4ptg hari Jumaat
dari Kuala Lumpur tak ramai dalam 18 orang jerk
coz bertembung ngan macam2 xtvt lain
tapi member2 kat sana dah ramai yang menunggu.

esoknya hari Sabtu dlam jam 7.30pg kitaorang dah berkumpul nak gerak
pergi Kuantan coz kitaorang stay kat Vistana hotel, Kuantan perjalanan ke Pekan
amik masa dalam 45minit jugak la tuh pasal kena gerak awal.


kitaorang kena pecah 2 group coz separuh pergi gotong royong kat rumah anak yatim
& separuh lagik kena gotong royong dekat Kampung Ketapang Tengah, Pekan, Pahang
aku kena pergi rumah anak yatim seronok buat kerja amal kat sana
semua orang berganding bahu tak kira pangkat, bangsa & agama kiranya macam
1MALAYSIA
yang diperkenalkan oleh PM kita la.

ini pulak suasana kat Kampung Ketapang Tengah, Pekan, Pahang
waktu nih aku bagi member aku Mya pegang camera jadi pic group aku buat kerja xda ler
ni la pic diaorang ngah buat kerja dekat sana. walaupun penat memasing still happy

lepas jer gotong royong tuh semua orang berkumpul di rumah anak yatim
untuk makan tengah hari. pic kat atas nih waktu kitaorang tgh tunggu artis artis AF
sampai untuk makan & beramah mesra dengan anak2 yatim disana.
terhibur gak la anak2 yatim kat sana tuh.

ni plak waktu melayan anak2 disana makan kitaorang & artis AF melayan anak2 ni makan dulu
sebelum makan tuh dengar ucapan dari pihak Astro & pihak rumah anak yatim berkenaan.
antara artis yang ada Stacy, Zahid, Hafiz, Yazer, Ayu, Farah Brip2 dll lagik la.

lepas makan kitaorang gerak pergi check in kat melati inn pekan untuk merehat dan menyiapkan diri coz sebelah petang kitaorang kena berkumpul dekat
Kampung Ketapang Tengah, Pekan, Pahang
tempat perasmian ASTRO KASIH yang dirasmikan oleh PM kita sendiri.
lebih kurang jam 6.30ptg ktorang balik ke Melati inn untuk berehat & menyiapkan diri ke
Gempak Desa Astro tapi kitaorang singgah kejap je sebab memasing dah kepenatan .
satu pengalaman yang menarik next xtvt pulak lepas raya (lambat lagik)
destinasi nya pulak kalau tak silap dekat Pagoh. harus la aku pergi kan.

4 comments:

rynn2506 berkata...Best Blogger Tips

wah best la join xtvt ni kan beb...
drpd buang masa x tentu arah tu kan??

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper dari mengutuk a.k.a. mengumpat tak tentu pasalkan.........

Wina Momma S and S berkata...Best Blogger Tips

aku suka xtvt cam ni..klu blm ade ank lg mesti aku dh join
ha tau pun kitorg duk mengumpat psl kau :-)

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

mmg best pun hari tuh
walaupun penat tapi kitaorang happy jerk

ko mmg semua ko nak pandang kan wina...
:):):)