Masyuk

Ahad, 9 Ogos 2009

Majlis Cukur Jambul & Majlis Hari Jadi Anak Buah



Semalam aku & family di Seremban ada buat Majlis Cukur Jambul & Majlis Hari Jadi Anak Buah
serta majlis menyambut puasa & tahlil arwah buat kenduri sekali gus aja senang nak mengemas.

kenduri kali ni kita orang buat rewang jerk coz family mentua kakak aku volunteer nak masak
ni lah suasana kat blakang umah family aku kat Seremban.

happy birthday to you girl (anak buah aku) DANIEA.

QAIREN BATRISYIA AMANI


gambar ni sebelum majlis bermula sempat la aku amik pic nih
lepas ni jerk aku da sibuk buat kijer camera aku pun aku xtau sapa yang pegang waktu nih
semua nya buat sendiri jerk.

ni pun sebelum majlis bermula saja jer poyo poyo nak amik pic nih.

sesi cukur jambul dari kumpulan marhaban ampangan, seremban.

ni plak sesi cukur jambul dari pihak keluarga.
ayah, mak ngah ebab, kak CT, mak ngah limah.

happy birthday to NIEYA..

guna pinggan lama jerk.
pinggan nih adalah untuk tatapan kak ina kl....

8 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

cute nye bb girl tu....

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

memang cute pun...
tak secute akak heze di litar sepang
ehehehehehhehe

en_me berkata...Best Blogger Tips

sampai dua kali pic pinggang kat bawah tewww.. ehehe, salammm

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

en_me memang saja letak dua kali....

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam dd..amboi si jang ni ...ashik nak menjelouskan akak aje..

lawanya pelamin dan tempat letak baby tu...seronok ek buat majlis rewang cam mana..terasa kemeriahannya..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

pelamin & tempat letak baby tuh kakak saya buat sendiri jerk....
kenduri rewang cam nih best ar kak ina tapi penat nyer tak yah cakap ar
malam tak tidur dibuat nyer....

rynn2506 berkata...Best Blogger Tips

happy 1st bday to daniea....

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tq aunty rynn
daniea nih anak kak shikin
ko tau dak??