Masyuk

Sabtu, 15 Ogos 2009

iPhone Percuma........



diwaktu waktu yang bosan nih aku sajer jer ler menjelajah ke blog orang.
tetiba terjumpa plak blog naman (blog dia ni cam menarik jerk - banyak info)
aku tertarik dengan post iPhone Free
aku pun ape lagik trus la mencuba nasib mana tau ada rezeki try jer ler walaupun tak mengharap sangat. Sebenarnya contest nih dari EXABYTES cam menarik jerk .
apa lagik layan kan jerk.

korang nak tau apa hadiah nyer???
dah title post aku pun iPhone Percuma dah tentulah hadiah nyer iPhone.


pastu ada gak hadiah saguhati nya iaitu

ok cam mana nak joint contest nih??

1. memula tuh masuk la kat laman web EXABYTES
2. pastu isik ler form cam kat bawah nih

pastikan referrer's letak email aku daydeck86@gmail.com ekkkk...
mana tau korang dapat aku pun dapat gaks ....ehheheheheh
(pic atas c&p dari blog naman)

3. pastu korang dapat mail suh korang copy & paste kat blog korang
ala cam nuffnang gak la.

4. lepas tuh akan ada widget kat blog korang tunggu jer la kalau ada rezeki dapat la
korang hadiah2 tuh kalau xdapat tak da rezeki la nama nya kan.


2 comments:

CIKGU NAMAN berkata...Best Blogger Tips

referernya cane?hehe

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

referrer nyer just tgk kat pic tuh ...
eheehheheheheh