Masyuk

Jumaat, 7 Ogos 2009

Teater Lorong Blues 2



Tadik aku g layan teater Lorong Blues 2 kat setor Dewan Bahasa & Pustaka.
memang best giler aku rasa Teater nih tak rugi la rasanya walaupun aku g sensorang
pelakon pelakon dia plak mmg best actualy aku memang tak pernah tinggal tengok
teater dari kumpulan STEFANI. dah memang tahu teater yang dipentaskan STEFANI tak payah ragu ragu nak g tengok. Tengok la siapa guru dia kalau bukan Ibu Fauziah Nawi.
kali ni aku pergi tak amik pic coz aku g sorang jerk malas nak kuarkan camera
lepas abis teater nih aku pun melepak kat luar dengan Kak Farah menantu Ibu Fauziah
lepas borak2 aku pun beransur pulang. Malam esok teater nih last dipentaskan
pergi la tengok teater nih memang best harga ticket RM30.
sebarang maklumat baca kat sini.


copy & paste dari rawana

Lorong Blues membawa beberapa isu yang ingin disampaikan kepada penonton. Antaranya

- masalah dadah yang semakin berleluasa di kalangan masyarakat hari ini.

- kekeluargaan dan kasih sayang antara manusia

- masalah penderaan seksual terhadap kanak-kanak

- masalah perlacuran untuk mencari kemewahan

- masalah hubungan kaum sejenis

- permasalahan dalam meneruskan hidup bagi pengiat seni tradisional.

3 comments:

wanie berkata...Best Blogger Tips

free ke bayar??

wanie berkata...Best Blogger Tips

ruginya xamek pix...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

bayr ler cik wanie
tau xper xder orang nak amikkan pic