Masyuk

Isnin, 3 Ogos 2009

Tampin N. Sembilan



agak bersawang gak la blog aku nih dek kerana kesibukkan aku nih...
2 minggu lepas aku g kampung member aku kat Tampin, Negeri Sembilan...
BUKAN DEKAT MASJID TANAH, MELAKA YER
minggu sebelum nyer plak mak cik aku buat kenduri dekat Block A Wangsa Maju section 1 BUKAN DEKAT 50#, BLOCK D6, WANGSA MAJU SEKYEN 1.
tak planning pun nak g kampung cik dahlie tuh otw nak kesana tuh planning nak carik
durian tapi xado cam no nak buek xdo rozoki....

sampai jer kat hentian Nilai terus jer berhenti makan
memasing mmg belum bekpes lagik kebuloq tuh...

ini ler tempat nyer yang kitaorang g truh......

Pondok Noor nama diberi oleh tuan tanah....

dah tak tahan memasing ushar buah buahan tempatan kat sana....

gigih & bersemangat kitaorang amik buah pakai galah mcm mcm gaya kitaorang try.

last skali coz dah xleh tahan aku pun panjat pokok manggis tuh sib baik tak patah pokok tuh
tidak abis si zouk & aleen kat bawah tuh...

gemuk gemuk (sedar diri bukan cam separuh orang yang hanya takut pada bayang bayang sendiri) aku leh lagik aku panjat pokok cam dolu2 kat kampung aku kat
Seri Menanti, N.Sembilan tuh diulang
BUKAN DEKAT MASJID TANAH, MELAKA YER

berjurai jurai buah langsat & buah mata kucing geram aku menengok nyer

comey comey jerk buah manggis nyer ....
ok la aku dah penat dah nih nanti aku apdate pasal aku g Pekan Pahang
last week plak yerk...




6 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam dd..wah jang..kau memang orang kampung sejati..sobab kau pandai panjat pokok laie..

tampin kat belah mano..kg arwah atok den kek alor gajah..dokek dgn tampin..

Unknown berkata...Best Blogger Tips

memang best lauk pauk minang kat situ..abah akak suka makan jangek..satu ajo problem dio..susah nak parking..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

ala kak ina skang ni pun dah tak berani nak panjat sangat coz da gemukkan dulu kecik kecik semua pokok den balun....

jangek tuhkan kulit kerbau tapi mmg sedap pun kak ina makanan orang Minangkabau...

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

weiii byk nye buah2an kt situ...geram jgak sis tgok ni..terliuh siut!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper
kalau kampung den nih
semua orang den hajak ....

en_me berkata...Best Blogger Tips

suker tengok galah masuk celah kelangkang ittewww.. ihiks