Masyuk

Rabu, 12 Januari 2011

Bergambar Bersama Baim Wong @baimwing





Salam 1 Malaysia semua, bersawang wey dekat seminggu tak hapdet blog picisan aku nih. Tadi pelakon Sinetron Indonesia yang bertajuk Bukan Diriku siaran 104 Astro Ria Baim Wong atau Loki telah datang ke Malaysia untuk mempromosikan sinetron terbarunya yang bertajuk Kejora & Bintang yang bakal ditayangkan di Astro Ria tak lama lagi. Kebetulan Baim Wong ni datang ke Astro aku mengambil kesempatan untuk bergambar dengan dia la, Korang layan la pic ni yer.


Sewaktu photoshoot sedang dijalankan aku amik jer pic dia ni.


Muka romeo lah konon nih


Baim Wong dengan gaya menonggeng... ahahahha


Bercangkung la pulak.


Muka selamba la konon tu.


Ramah juga mamat ni sila abaikan model tambahan tersebut.


Tiga-tiga dengan muka keseronokkan.


Sporting Baim Wong pabila bergambar.



Kesian gambar aku dengan Baim Wong tak cantik diaorang amik.



p/s - gambar yang aku amik pun tak cantik mana pun.



4 comments:

zey berkata...Best Blogger Tips

fuyohhh!

~~zAnAfAhMi~~ berkata...Best Blogger Tips

eiiii....sakit ati tengok! berapa hari dia kat Malaysia? kat tv secara live takde ek?

JAI berkata...Best Blogger Tips

wahh..gambo last tuh sebelah baim wong tuh bukan ker baim wrong..ahaks..ehh sapa dia nia bro?

Fairyfarina berkata...Best Blogger Tips

Sweet nyer :) I mean both u and Baim Wong la.. hehehe