Masyuk

Sabtu, 12 Mac 2011

Catatan Perjalanan Jakarta - Bandung 2011 - Part 4





Hari keempat pula kami semua cuma ke Toko Tiga yang terkenal dengan Jeans yang murah kat sana. aku tak beli apa-apa pun cuma bawak kengkawan aku jer pergi menghabiskan duit depa. Lepas ke Toko Tiga kami semua menuju ke PasarBaru yang memang terkenal dengan Kain Sulam/Bordir, Kain Lace, Telekung dan pelbagai lagi. Dekat PasarBaru aku tak ambil gambar pun coz memasing dok sibuk berbelanja dan memilih kain yang dia orang hendak.



Inilah Toko Tiga yang terkenal dengan seluar jeans nya yang murah.


Sementara menunggu seluar member aku dipotong sempat lagi berposing.


Sebenarnya aku nak ambil gambar awek belakang tu jer. ehehehheee


Suasana diluar toko tiga.


Sambil menunggu depa aku sempat gak lah berjalan diarea toko tiga tersebut.


Aku sempat membeli gitar kecil yang dikirim oleh member aku. Memang murah berbanding dengan harga di Kuala Lumpur tak sampai dalam RM40 sebuah gitar kecil tersebut.


Seharian di PasarBaru malam baru semua nak balik ke Apartment setelah kepenatan berbelanja sakan.


Malam semua dok sibuk nak mandi Swimming Poll di belakang apartment tersebut. Air di dalam swimming poll to memang warna hijau bukan kerana lumut, kalau lumut aku pun tak selera nak berendam dalam tu.





0 comments: