Masyuk

Selasa, 22 Mac 2011

Lat Kampung Boy Sebuah Muzikal






Minggu lepas aku dapat 4 tiket free menonton Lat Kampung Boy Sebuah Muzikal (LKBSM) di Istana Budaya. Sudah rezeki last minute orang nak bagi tiket terus sambar jer tiket tu tak kira duduk kat atas sekali sedangkan Aqasha pun tak kisah duduk kat atas sekali inikan pula aku. Aku pergi berempat 3 lagi awek-awek jer aku bawak sebabnya last minute tak ada sapa yang dapat joint. Bagi aku certia LKBSM ni biasa sahaja kalau nak dibandingkan dengan Teater Cuci The Muzikal maybe orang yang datang akan menyangka bahawa teater tersebut adalah cerita mengenaik Kampung Boy dan bukanlah cerita mengenai Dato Lat tapi aku ucapkan tahniah kepada Hans Issac kerana dapat membuat cerita ini menarik dengan lagu lagu yang menarik terutamanya nyanyian Atilia sebagai Faezah. Lain padang lain belalang, Lain orang lain pandangan.


Shikin ataupun awek puteri UMNO Kampung Puah Lembah dengan Hash Mush.


Cik Nieza dengan Aqasha sewaktu berehat sebentar bersama KitKat.

Diakhir persembahan bolehlah ambil gambar walaupun aku duk kat atas sekali.


Waktu ni Cik Hash Mush dah balik sebab dia cakap bosan tinggallah Cik Nieza dengan Shikin jer yang hendak bergambar di lobi Istana Budaya yang penuh dengan lukisan Dato Lat ini.




0 comments: