Masyuk

Sabtu, 12 Mac 2011

Catatan Perjalanan Jakarta - Bandung 2011 - Part 6





Salam 1 Malaysia semua, Cerita bersambung walaupun aku demam aku gagahkan gak nak update blog picisan aku ni. Sambung balik cerita kat Bandung hari tu. lepas repeat kat PasarBaru kitaorang terus gerak nak pergi SPA katanya aku tak ambil pakej SPA pun aku cuma urut badan jer tapi lelaki lah yang urut kalau perempuan urut mau cik Nieza ngamuk kat situ gak.


Monyet ni agak pandai juga mencari rezeki dengan memakai kepala anak patung sambil naik basikal tapi aku tak sempat nak shoot waktu dia naik basikal tu.


Sementara menunggu untuk berSPA bagai ada yang amik gambar ada yang pergi makan kat Mc Donalds kat seberang jalan tu.



Keesokkan harinya kitaorang bersarapan di apartment jer itupun dimasak oleh para suami yang bujang cam aku dengan irman cuma menchekik jerk.



Nak balik tu cam biasa lah bergambar beramai-ramai dengan kenderaan yang membawa kami semua macam biasalah gambar aku memang tak ada ler.


Dalam kereta memasing sempat lagi nak ber Oh Yeah
(keluarkan kata-kata indah, Mata pandang keatas & tangan ke bahu)


Sebelum gerak ke Jakarta kitaorang singgah di Kartikasari untuk membeli brownies.


Waktu menunggu pesawat di lapangan terbang Soekarno Hatta kitaorang terjumpa dengan pengasas Reena's Kosmetik kalau tak silap nama dia Dato Paduka Dr Hjh Siti Aminah Ramli walaupun dia tak nak bagi tau siapa sebenarnya dia kitaorang tetap mencari details dia waktu sampai sini. kalau korang nak tau siapa dia sebenarnye korang google jer.






0 comments: