Masyuk

Sabtu, 5 Disember 2009

Batu kikir jambatan bosi



Batu kikir jambatan bosi
Gulai udang sebelango
Cubo omak fikir dalam hati
Ayo ni bujang sudah lamo aih

macam pernah jer dengar lirik lagu nih kan?
tapi kat mana ekkk?

saja aku tulis bait lirik lagu " Apo Kono Eh Jang" nyanyian Ally Noor feat Mastura nih lagik coz esok pepagi aku nak gerak ke Batu Kikir N9 coz nak teman sepupu aku amik daging lombu dia nak kawen ari ahad kesian kat perantin kena kerja keraz
tapi xpa la belajar sikit mana tau esk anak ko nak kawen kan senang

lagi pun aku dah lama tak kesana saja nak jenjalan cuci mata pergi ikut jer bukan lama sangat lepas tuh bukan aku yang drive perantin gak yang kena drive
aku cuma duk kat sebelah perantin jer
ehehehheheheh

p/s ... nanti aku apdet pasal teater Natrah yang aku pergi kali kedua tuh yerk.

0 comments: