Masyuk

Khamis, 31 Disember 2009

Join Astro B.yond Bloggers Night and Win Yourself a 32” HDTV from LG - event from NUFFNANG




aku baru balik merewang kat laman web BEUTIFULNARA nih pastu tenampak plak NUFFNANG ada buat event mengenai ASTRO BEYOND lepas tuh lepas tuh aku dengan cargas nya pergi dok ushar laman web NUFFNANG apa lagik dengan kadar segeranya aku hantor email kat astroB.yond@nuffnang.com details aku yang depa nak cuma hantar NAMA PENUH & URL BLOG
tuh aja yang depa nak. aku bukan apa cuma nak mencuba nasib je mana tau ada rezeki aku plak joint event nih

Astro B.yond Bloggers Night.

Date : 13 January 2010 (Wednesday)
Time : 7:30pm till 10.30pm
Venue : Modesto’s, Desa Sri Hartamas


kengkawan jom la cuba nasib mana tau dapat HD tv plak ker...




4 comments:

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

Selamat Tahun Baru....kontes apa tu?nak kena pegi sana ke?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Selamat Tahun Baru kak SAK
cuba akak bukak laman web Nuffnang

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam dan selamat tahun baru..apa azam tahun baru ni?
semuga berjaya..ehhhh orang astro maana boleh join..tak aci...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

salam kak ina
selamat tahun baru
tak da cakap orang astro tak leh pun
ehehehhhehe
kalau xda rezeki nak buat cam mana kak....