Masyuk

Selasa, 21 September 2010

Contest A.K.A, Giveaway




Salam 1 Malaysia semua dan selamat pagi. Memandangkan banyak lagi Fridge Magnet & Keychain yang aku beli sewaktu aku melancong (Malaysia & Indonesia jer) aku berhasrat nak buat contest ataupun giveaway kepada kengkawan blogger dari semua benda ni berabuk kat dalam gobok aku tu tapi ada ke yang berminat nak joint dengan giveaway blogger picisan cam aku nih dan lagi 1 contest apa yang aku nak buat yerk korang ada suggestian tak?




p/s - cam nak tukar nama dari "Aku Dengan Duniaku" kepada "Budak Kuat Membadak" la plak okay tak RedMummy & Jejai

3 comments:

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

buat aje le...akak masuk dengan syarat nak jadi salah sorang pemenangnya ! ala susah2 hang hantar aje le - akak tepek kat fridge ...he3x

hamzah ian berkata...Best Blogger Tips

aku sokong je. asalkan aku enang.. hoho

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

buat GA ler daydeck..kompom akak org pertama join huhu