Masyuk

Jumaat, 17 September 2010

Ole-Ole Syawal Dari Joegrimjow






Pada 3 September yang lepas aku saja berjalan- jalan di blog Joegrimjow lepas tu terperasan plak yang dia ada nak bagi kad raya dengan ole-ole dari Bali aku pun terus la joint giveaway tu. Aku salah seorang penerima kad raya dan ole-ole dari Bali tersebut iaitu keychain yang memang aku kumpul dari dulu lagi. Tujuan utama aku adalah hendak menambahkan koleksi keychain aku dan ingin merasa mendapat kad raya sebab seumur hidup aku inilah pertama kad raya. memang seronok juga la dapat kad raya zaman sekarang ni tak macam dulu orang lain mungkin mendapat kad raya yang banyak tapi sekarang semua kad raya diganti kepada SMS sahaja. Walaupun aku mendapat kad raya tersebut selepas hari raya tapi aku tetap nak berterima kasih kepada Joegrimjow yang sudi menghantar kad raya dan ole-ole dari Bali tersebut.



ini adalah kad raya lah bukan undangan pernikahan


Kad raya pertama yang pernah aku dapat ler.


Disertakan sekali kad HERBALIFE nya sebagai Personal Wellness Coach


Koleksi keychain terbaru dari Joegrimjow. Terima Kasih daun keladi kalau ada bagi lagi.




p/s - Ya Allah selamatkanlah hamba mu di esok hari semoga segalanya berjalan dengan aman dan lancar hendak-Nya. Kau permudahkanlah urusan hambamu yang kerdil ini, Amin Ya Rabbalallamin.

- Bersawang blog picisan aku ni kurang mood nak berblog dibulan Syawal yang mulia ini.




4 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

eh eh nape lak akak tak terperasan sal GA nie ek....huhu

cantik kad raya & keichan tu..

joegrimjow berkata...Best Blogger Tips

wahaaa
nasib baik sampai
huhu

joegrimjow berkata...Best Blogger Tips

ahaaa
nasib baik sampai oohhh
=)

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

esok ko nak pi mane? aku doakan