Masyuk

Jumaat, 25 Mac 2011

Pemandu Pelancong Di Bandung





Salam semua, korang teringin hendak ke Bandung tapi still tak ada Supir ataupun pemandu pelancong di sana. Baiklah kat sini aku nak kongsi dengan korang dengan seorang pemandu pelancong yang aku kenal dah lama juga. Nama supir yang selalu aku gunakan ini adalah ACENK ASBUN kalau korang hendak menggunakan khidmat beliau yang sangatlah bagus korang emailkan kat aku daydeck86[at]gmail[dot]com nanti aku reply no phone ACENK ASBUN ni korang boleh deal terus dengan dia takut korang cakap aku "mark up" pulak tapi kalau korang nak aku deal kan pun boleh jer. Korang boleh juga add si ACENK ASBUN ni dekat Facebook dia di ACENK ASBUN ni.




p/s - Gempa bumi di Myanmar berskala 5.4 pada jam 9.56 tadi dan jaraknya cuma 1,613km dari barat laut Perlis, Semoga semuanya selamat hendak-Nya. AMIN



6 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

Pergi Bandung ke? katanya sejuk di sana, ada juga teringin, tahun dpn kot.

JMR berkata...Best Blogger Tips

rmai dok ckp psl gempa bumi nih..tp nape aku tak rasa pape pon.pdhal sblh je lokasi aku skng ni myanmar..

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

Hati-hati bawa isteri ke indonesia. Pengalamanku dengan Pak Supir bernama Pak Budi main cinta dengan isteriku. Sehigga mereka merancang supaya aku bawa isteriku pergi melancong sekali lagi supaya mereka boleh buat maksiat. Kini aku amat kecewa dengan gelagat isteriku dan pak supir bernama pak budi. aku doakan agar mereka ditimpa malapetaka. Amin.

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

Hati- hati dengan pemandu bernama Pak Budi jika tak mahu isteri dirampasnya. Pak Supir Kasanova.

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

No phone Pak Budi yang main cinta dan perampas bini orang +628129083482. Hati-hati dengan supir ini sampai berani buat maksiat dengan isteri kita di hadapan mata kita.

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

hi..nk tanya.. kami,dlm 6org nk pergi mlncg jakarta n bandung nex year,2013. 4D3N.
berapa price charge ya if kami nk ambil pak acenk asbun tu as our driver?

pak asbun tu hanya supir aja la? bukan pakej plncgn with hotel bla3?..