Masyuk

Khamis, 10 September 2009

```Cuti La Pulok```



Memandangkan esok tuan punya blog bercuti maka malam ini tuan punya blog akan berjaga gamaknyer sehingga mata ini akan melelapkan dirinya dengan sendiri.
Kepada yang berkerja diesok hari selamat berkerja & berkerja la dengan ikhlas & tawaduk
Kepada kengkawan opis terutamanya kepada BOTAK bagi2 sket keje tuh ngan kawan2 yang lain jangan makan sorang jerk . ada aku kesah janji sampai......ahahaahhahaha....aku tau ko hari hari menyibuk masuk blog aku nih harrrrr........ tapi xper bertambah gak trafic aku nih ....... bukan trafic light ler
Esok pagi macam2 urusan aku nak kena selesaikan mintak2 semua urusan dipermudahkan
jangan ler banyak masalah di bolan puasa ni. mau ada yang tak puasa nantik nih kan
harap harap jangan ler....



4 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

aik! da nk balik kg ke???

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam jang..engkaou cuti gi mano??blk soromban ko?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

kak Heze - bukan balik kampung la
lambek lai ghayo tuh

kak Ina - den banyak urusan nak di settlekan sebolom ghyo nih
ahahahahahaa

DaliaLiyana berkata...Best Blogger Tips

jgn tak tido..nnt weng pale...Hehehhee...