Masyuk

Jumaat, 18 September 2009

Tattaaadaaaa.....



Tadi aku ada post entry pasal aku dapat kiriman dari teman blog yang belum aku jumpa dia alam nyata selalunya berjumpa di alam maya (bukan MAYA KARIN) sahaja.
Sebenarnya aku dapat kiriman daripada SONATA ANAK KANCIL yang aku kenal last month agaknya. Itu pun mungkin teratak kami yang sama dan saling sapa menyapa di shout box.

Memula aku agak kaget (cakap bahasa Indonesia plak) pagi2 masuk keje tengok ada kiriman dekat meja aku. dalam hati aku nih tertanya tanya siapa sebenarnya yang menghantar kiriman itu. Ghuper ghuper nya kiriman itu dihantar oleh SONATA ANAK KANCIL . Terima Kasih diucapkan kepada SONATA ANAK KANCIL kerana susah payah hantar kiriman untuk aku.

inilah yang dihantar oleh SONATA ANAK KANCIL kepada aku sehelai tuala muka warna hijau
(macam tau jer yang aku nih suka kumpul towel & warna hijau)
siap ada sulam nama blog dia lagi (rajin akak menempahnya)
Tak tahu la sulaman itu memang dah ada ataupun ditempah khas untuk aku.

cantik kad raya dan tuala muka yang aku dapat nih.

close up sikit. memang bersyukur sangat. s
semoga persahabatan kita akan terus berkekalan hendak-Nya
Amin ya rabbalallamin



4 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam daydeck..bestnya dpt tuala..tulah bestnya bila berblog ni..dpt mcm-mcm..

rayer balik ke seremban ke?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Salam Kak Ina..... best ar dapat tuala tuh siap ada sulam link blog Puan pemberinya lagi...

Saya raya kat KL jer malas balik Seremban

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

semoga hadiah yang tak seberapa ini akan jadi kenangan & ingatan...
( buat sendiri tau....!!!)

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

terima kasih kak SAK
memang saya simpan hadiah tuh....