Masyuk

Khamis, 17 September 2009

Terima Kiriman...



Assallamualaikum W.B. buat semua teman teman yang sering berkunjung ke teratak daydeck86.
sebenarnya banyak yang aku nak hapdet blog aku nih tapi kesibukkan yang melanda amatlah tak mengizinkan aku untuk hapdet blog aku yang tak seberapa ni.
Semalam aku dapat kiriman dari seorang teman blogger yang mempunyai teratak yang sama macam teratak aku ni. nak tau apa barang yang aku dapat dari Kak Sonata.Terima kasih banyak banyak nanti lah aku hapdet lagi blog aku yang dah bersawang nih. aku nak pergi hantar order kuih ghayo & nak pergi amik duit raya yang sepupu aku tukarkan....

2 comments:

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

Salam, alahai mak oiii....malu den! apa tu? hahahha....jeng3x.....tanda ingatan tulus ikhlas!

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Salam Kak SAK adalah barang baik punya
betul tuh kak tanda ingatan tulus ikhlas semoga perkenalan berpanjangan setiasa. amin