Masyuk

Sabtu, 19 September 2009

Iftar @ Bora Ombak



Setiap tahun di bulan Ramadhan aku dengan kengkawan aku akan mengadakan
Majlis Berbuka Puasa
Macam tahun tahun yang lepas kita orang semua berbuka di Planet Hollywood, Restoran D' saji.
Tahun ini kami memilih untuk berbuka puasa di Bora Ombak kat area Ampang.
selalunya Majlis Berbuka Puasa ni kitaorang tak ada paksaan sapa nak joint boleh tak nak joint pun tak apa jugak. Biasanya kitaorang akan menjemput semua kengkawan melalui email ataupun melalui telepon.
Makanan kat Bora Ombak hari tuh ok la nak kata tak sedap sangat tak da la, nak cakap sedap tak juga tapi ok lah semua orang puas hati la jugak hari tuh melantak tak henggat dunia.

Menu yang disediakan antaranya roti jala, roti boom + kuah kari, kambing bakar, asam pedas ikan pari, ikan keli goreng berlada, dll

dak atan tuya tuh menyelit jugak walaupun sampai lambat.

Ini pulak pencuci mulut Rojak Buah, castard caremal, bubur sum sum, agar agar dan banyak lagi

tunggu giliran nak ambil makanan sebelum berbuka

Dah nak berbuka baru berseri2 muka memasing kalau tak tuh memasing muka toya.

kenapa dengan muka dak maya tuh, kak mas makan tak berhenti2
ehehehheheheheee

makan lagi tuh tapi tak per jangan membazir amalan syaiton....

kenyang sangat dak adham nih sampaikan gosok perut.

wakil dari Wangsa Maju Seksyen 1
Atan tuya + Adham




1 comments:

IMCurtain berkata...Best Blogger Tips

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.

p/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community