Masyuk

Khamis, 5 November 2009

2 Minggu Lepas Punya Cerita



ha amik ko skali aku nak apdet blog banyak plak aku apdet malam nih ha.
kali ni aku nak apdet dua minggu lepas punya cerita plak.

dua minggu lepas sepupu aku bernikah dekat Wangsa Maju jadi aku antara orang yang sibuk gak la
aku coti dari ari Khamis padahal bukan ada kerja nak buat pun cuma aku nih macam ada penyakit
"M" bak kata kak ina kl nak g kerja jadi ari Rabu tuh (last minute) aku apply coti nasib baik bos aku yang baik hati (bukan bodek arr) kasi approve aku punya coti tuh.

Hari Khamis malam Jumaat tuh (malam sunat tuh) aku ngan adik pengantin gerak g Lubuk Redan, Masjid Tanah Melaka pergi import tukang masak dari sana (kalau orang Lubuk Redan mesti kenal ngan nenek Repah) pergi balik hari jer lepas jemput tukang masak terus balik ke Kuala Lumpur balik tanpa henti tu nasib baik kete myvi sepupu aku tuh tak meletup. dalam perjalanan balik Kuala Lumpur kitaorang singgah kat R&R Seremban makan lapor tuh dari siang tak makan.

sampai je Kuala Lumpur aku tido umah mak cik aku kat Wangsa Maju (tak tido pun layan borak ngan kengkawan) biasa la kalau sekali sekala berkumpul mesti banyak benda nak diborakkan (macam la Sentul ngan Wangsa Maju tuh jauh sangatkan) sampai ke pagi tido jap dalam jam 5.30pagi sampai la ke jam 7.30pagi (bape jam jer tuh) dalam keadaan terpisat pisat tuh aku pun setat moto aku gerak balik Sentul untuk mandi (tak bawak kain baju plak) lepas jer mandi & siap2 gerak g Wangsa Maju balik (buat 2/3 keje) tapi kali ni aku bawak kain baju coz sepupu aku tuh nikah pagi dalam jam 10pagi.

dah ler aku tak tau nak karang apa lagik

ni waktu nikah dekat masjid Sri Rampai tak banyak amik pic coz aku agak malas dikala itu,
dengan kemengantuk kuasa seploh coz tido kejap jerk.

ni pulak gambar beramai ramai tapi xda la ramai sangat pun. ni pun cilok dari FB sepupu aku tuh xda pulak aku amik pic waktu malam berinai ngan hari langsung tuh. aku pun tak tau camera aku kat mana waktu tuh....

psstt... kalau dah sibuk tuh memang tak da makna nak amik gambar banyak2


0 comments: