Masyuk

Khamis, 19 November 2009

Kenduri @ Gedung Lalang, Seremban N9



Balik dari TeamBuilding kat PD aku terus gerak balik Seremban coz ada Kenduri sket kat rumah family aku. Cam mana tak penat & kenduri plak tak abis abis sejak 2-3 minggu nih

seperti biasa la kalau family aku kenduri selalunya kitaorang adik beradik je pakat masak
ala ala merewang gak la

nasib baik la kalau kenduri kecil kecilan tak yah sewa barang barang coz banyak peninggalan dari arwah wan sampai la ke arwah emak aku nyer perkakas nak memasak memang dah ada
kira harta pusaka la tuh....ehehehhee

apa yang wan uda aku pandang kat atas tuh arrr??

owh wan uda aku tuh ushar buah mangga tadik kat blakang umah aku ada pokok mangga
buah sedap tak masam & selalu berbuah. nak buat kerabu mangga (untuk family jerk)

cuma buat kecik kecilan jer ayam pun 12 ekor jerk..

ni la gulai yang aku masak campak campak jerk
nanti aku post resipi yerk..

sambal tumis udang menu lain gulai tempoyak daun pucuk ubi, ikan masin bulu ayam, sayur kobis goreng, lepas tu sambal belachan (semua sambal jer nih) sorry yang lain tak sempat nak amik gambor.

sebelum majlis bermula anak anak buah aku sibuk nak bergambar dengan mak ngah aku nih
mak ngah aku ni still single lagi yerk sapa nak try leh la....ehhehhee

sewaktu orang ramai sedang membaca Surah Yassin.

ni akak aku ni tengah susun aturkan makanan

pencuci mulut yang disediakan ada yang tempah & ada yang dibawa oleh saudara mara




dua gambar terakhir ini adalah untuk tatapan kak ina kl lagi sekali.
sekian terima kasih

1 comments:

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

Ya, mungkin karena itu