Masyuk

Selasa, 10 November 2009

Kawanku udah ada Blog



Untuk pengetahuan semua salah seorang kawanku yang sebesar badak sudah ada blog....
beliau adalah Mya.Idris. kalau sesaper berminat sila la menjadi follower nya .....
tuh jer aku nak apdet petang nih xda apa cerita lagik.
pala hotak tengah buntu coz kerja banyak sket ar arinih...
kerja banyak pun leh apdet blog lagikan aku nih......

blog member badak aku ni pulak adalah http://myaidris.blogspot.com

pssstttt.... mya jangan lupa letak aplikasi Nuffnang tau rugi la sapa tak joint Nuffnang...

8 comments:

Me Mya berkata...Best Blogger Tips

Heheheheh
Tau tak per...
Bosan tu pasal cipta blog....
Wakakakakka

wina berkata...Best Blogger Tips

mya dh ade blog? ehehe

harus ku terjah...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

mya - selamat memblogkan diri yerk

wina - terjah jangan tak terjan

sonata anak kancil berkata...Best Blogger Tips

baguslah tambah lagi rakan maya....

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

betu tuh kak SAK
mmg nama dia maya pun kak
eehehehhehehee

Tentang Mya berkata...Best Blogger Tips

Dedek...
Mcm ner nak add nuffnang?
Tak Pandai sgt... uhuhuh
sonata anak kancil - Tq kak :)

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Mya - nantik aku ajaukan yerk

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

Wow, greet blog !