Masyuk

Rabu, 11 November 2009

Update Untuk Esok...




Sesudah subuh besok pagi aku dah kene bergerak ker opis aku kerana aku ada Teambuilding dekat Corus Paradise, Port Dickson kena ada dekat opis aku ni jam 6.30am kena la aku merempit pepagi dalam keadaan kedinginan yang amat sangat. mintak mintak la aku boleh terjaga awal pagi esok & mintak mintak la ada orang yang baik hati yang nak kejutkan aku pagi esok plzzzz.....

kemungkinan besar selama 2h1m aku tak online tapi yang pasti aku bawak lappy aku nih coz lepaz abis teambuilding tu aku terus balik ke Seremban sebab ada kenduri. kiranya aku untung gak la nanti aku suruh jer la sesapa kat umah aku tu jemput aku kat PD tuh.
3minggu berturut turut kenduri tanpa henti bertambah jimbob la aku gamaknya.
xda hal la jimbob pun jimbob la asalkan sihat tubuh badan sudah. amin

4 comments:

Lady of Leisure berkata...Best Blogger Tips

waduh.. cantiknya corus ni...
ada lagoon lagi tuh..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

yezza... ada lagoon tuh
dah lame tak ke sini....

wina berkata...Best Blogger Tips

yezzaaa...turn aku jugak akan sampai nanti :-)

Tentang Mya berkata...Best Blogger Tips

Selamat bermotivasi kan diri ko...