Masyuk

Khamis, 19 November 2009

TeamBuilding at Corus Paradise, Port Dickson, N9



Align Centeral-kisah.......Toiiiiiiyiiiibbbbbbbb.......... dah dekat seminggu aku tak sempat nak apdet blog aku nih (berFB sempat laks)
ini pun cam malas malas jer nak apdet coz aku dah dua hari nih berulang alik dari Bukit Jalil ke Seremban (adoyai penat siot) dah la kat opis tinggal aku berdua jer ngan kak dyla yang sorang lagik pergi bercuti ke Terengganu dikala musim tengkujuh nih yang sorang lagi pergi teambuilding kumpulan yang ke empat pulak
aku dah pergi hari Khamis & Jumaat lepas aku ada Madness Teambuilding kat Corus Paradise, Port Dickson, Negeri Sembilan (hobin jang hobin)
penat tu memang la penat tapi seronok (nasib baik hari Sabtu & Ahad aku coti dapat gak berehat )
bila berkumpul ramai ramai meluahkan perasaan yang tak puas hati dengan "orang atasan" kita, memberi pandangan dan bermacam macam lagi la.
gambar plak tak dapat amik banyak coz kesibukan kat sana sehingga perasaan malas untuk mengambil gambar membuak buak.....

memula tu mendengar taklimat dari Tuan Director....... bla....bla...bla...

lepas tu muka kena conteng conteng mengikut tema yang diberi....ahahahhahaa

pastu apa lagi bergambar beramai ramai lah. satu group ada dlm lebih kurang 150 orang ada 5 group yang akan pergi. pendek kata memang layanz.
makanan kat Corus Paradise ni pun sedap sedap belaka, bukan aku sorang jer yang cakap ok
kebanyakan yang pergi semuanya cakap makanan memang sedap.

1 comments:

Wina Momma S and S berkata...Best Blogger Tips

turn aku isnin nanti...uwaaaaa rindu ngan anak aku nanti

btw, aku pun dengar banyak feedback positif pasal team building kali ni :-)