Masyuk

Ahad, 10 Oktober 2010

Contest- Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka)



Contest kali ini dianjurkan oleh ketua "tali Barut" iaitu Kak Ina KL yang very the sporting mak.
Contest ini dianjurkan bersempena ulang tahun "teratak" beliau yang ke dua pada bulan November ini disamping tuan tanah telah mendapat pendapatan yang agak lumayan dari Nuffnang.

Dan caranya untuk joint contest ini adalah

Memasukkan gambar sewaktu open house dan memberi sedikit penerangan tentang gambar tersebut.

Gambar ini adalah sewaktu open house dirumah buruk aku sendiri dan gambar ini diambil oleh tuan yang menganjurkan contest aku cuma "curi" gambar ini dari "teratak" beliau. Gambar tersebut adalah makanan dan gambar aku melayan bebudak yang datang ke rumah dan gambar aku tu dicandid oleh tuan tanah kedaung yang aku tak perasan. Semua makanan yang disediakan dimasak oleh aku dengan orang dirumah aku ni ler, tak mainlah catering2 ni.


1. Buat entry pasal blog Kak Ina KL

a. Aku kenal kak ina KL dah dekat 2 tahun kalau tak silap. Kali pertama bersua muka pada 16 June 2009 sebab aku bagi set astro aku yang 1 lagi kepada beliau kalau tak percaya klik sini.
b. Sebelum berjumpa cuma say hi hoi hui jer kat "teratak" Kak Ina KL
c. Dah 2 kali datang beraya kat rumah aku katanya lemang yang aku bakar sendiri sedap (tak tau lah aku sedap ke tak)
d. Aku tak pernah pergi ke rumah Kak Ina KL walaupun katanya dari rumah aku kerumahnya cuma tak sampai 15minit kerana tak pernah dipelawa oleh beliau.
e. Seorang yang sporting, kelakar dan tegas jugak la aku tgk Kak Ina KL ni
f. Selain dari blog Kak Ina KL, beliau juga mempunyai sebuah blog yang diberi nama Khazanah Warisan Orang Lama tetapi tak berapa aktif sangat lah.
g. aku dah pernah merasa masakan Kak Ina KL antaranya adalah kek lapis, kek coklat, Kuih tart memang sedap air tangan Kak Ina KL ni
h. Selalu joint event yang dianjurkan oleh Nuffnang.
i. Bagi aku apa yang ditulis oleh Kak Ina KL tulus dari hatinya maksud aku Kak Ina KL ni tak stereotype la.
j. Link Kak Ina KL ni adalah http://www.kakinakl.com
k. Kalau nak ikutkan banyak lagi yang aku nak huraikan pasal Kak Ina KL ni tapi tak cukup nanti.

2. Masukkan link Kak Ina kl kat entry
- Sudah dimasukkan dah tu siap back link pun ada gak.

3. Tinggalkan komen di entry kontest yang kak ina KL buat.
- mestilah kena masukkan kalau tak membazir jer aku buat entry ni

4. Tarikh tutup contest ini pada atau 22hb Oktober 2010.
- Nasib baik sempat aku buat entry contest ni.


5. Contest- Gambar Kenangan Open House Aidil Fitri 2010 (Rumah Terbuka) adalah anjuran bersama eyriqazz , beautifulnara dan nurazzah, chearmster & Cometcloth dan ramai lagi rugi kalau korang semua tak joint contest dari Kak Ina Kl ni.




p/s- dapat kuih tart dari Kak Ina KL pun jadilah.

3 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

terima kasih tali barut..mengumpat tak pelawa datang umahlah pulak..sabar ajerlah..

AJ berkata...Best Blogger Tips

jgn lupa join eden juga...kak ina,paksa dia..kalau tak tarik balik talibarut..penat eden sponsor tau..hak3...

nurazzah8 berkata...Best Blogger Tips

Salam ziarah dan salam perkenalan,

Jom join contest ni pulak...

"GA Nurazzah8 mana pulak ni?"

Kak Azzah8