Masyuk

Ahad, 18 September 2011

Berwajah Baru



Salam semua,
Selamat hari Isnin yang segar lagi menyegarkan...ehehehehhee, Korang mesti perasan kan blog picisan aku ni sudah berwajah baru dari sebelum-sebelum ni. Rumah lama tu memang dah lama gila aku nak tukar tak sempat + tak pandai nak "bertukang" nasib baik skandal Fasha Sendat si Jejai bermurah hati nak "bertukang" diteratak aku ni nak harapkan aku tahun bila pun aku tak tau ler aku leh "bertukang" kat teratak aku ni. Kalau korang nak suruh Jejai tolong "bertukang" kat teratak korang buat baiklah dengan dia. Ramai yang dapat teratak baru dari Jejai ni antaranya adalah Cik Lily Putih, Hazman, Nik Mashitoh dan ramai lagi.


Teratak lama yang sudah usang dimamah usia.


Teratak baru yang lebih fresh hasil sentuhan tangan Jejai.


Inilah tuan tanah yang rajin "bertukang" dirumah baru aku.


Terima kasih http://www.teratakarmo.com/ sebab sudi "bertukang" di teratak aku ini.





0 comments: