Masyuk

Rabu, 14 September 2011

Penghantaran Biskut Raya 2011



Salam semua,
Naik basi dah nak cerita benda waktu bulan lepas cam mana aku leh terlepas pandang nak update blog aku pasal penghantaran Biskut Raya kepada semua yang menempahnya pada minggu terakhir puasa lepas. Alhamdulillah tahun ini aku tolong Kak Ina KL jual kukis nya yang memang sedap tu dengan jual biskut yang tiap tahun memang mendapat tempahan yang agak memberansangkan.


Biskut Shortbread yang ni paling ramai order kalau tak silap aku dekat 60 balang jugalah kawan-kawan aku order tahun ini.


2 kotak besar sahaja untuk biskut shoerbread ini.


Tidak ketinggalan Kukis Kak Ina KL yang turut aku jualkan.


Penuh jugalah bawah meja aku dengan biskut raya tahun ini.



2 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

alhamdulliah rezeki di bulan ramadhan

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

ko memang ade pelaris la bro... nanti raya haji sure ade rezeki lagi tue...