Masyuk

Khamis, 8 September 2011

Terima Kad Hari Raya





Salam semua, Tak disangka aku mendapat kad hari raya tadi walaupun sudah 15 hari kita menyambut kemenangan selepas berpuasa selama sebulan (tahun ni tak cukup kot). Walaupun lambat aku terima kad hari raya ini tapi aku berbangga still mendapat kad raya dari seorang Pendididik di Negeri Melaka iaitu Sonata Anak Kancil. Tahun lepas aku ada bagi sikit ole-ole kepada beliau tapi tahun ni aku tak sempat untuk berbuat demikian kerana kesibukkan melanda diriku ini. Minta maaf Kak Sonata Anak Kancil kerana tak dapat nak balas apa-apa pun tapi terima kasih daun keladi sebab sudi bagi kat raya kat saya.



Kepada Heldi alamat terpaksa dikaburkan.



Macam tahu warna kesukaan aku jer kan.


Tarikh dihantar pada 17 Ogos 2011 aku dapat 13 September 2011 hampir sebulan baru aku terima.



Terima Kasih Kak SAK sebab sudi bagi kad raya



http://www.daydeck86.com/2010/07/rezeki-jangan-ditolak-lah.html


0 comments: