Masyuk

Sabtu, 12 November 2011

Aku Menang Contest Eyriqazz





Salam semua 
Semalam Eyriqazz aka Mat Tiger ada menganjurkan Contest 11.11.11 l Cabaran Mencari 11 Bloggers waktu kat tempat kerja aku dah terperasan contest tersebut tapi dek kesibukkan aku biarkan dulu sampai rumah aku terus mencuba nasib untuk join contest tersebut alhamdulillah kali ini rezeki berpihak kepada aku. Aku menang tempat pertama yang betul terpantas = RM50 Cash/top up sapa nak bagi wey rezeki mendatang dalam waktu sengkek ni.




Jenuh jugak aku nak mencari bloggers yang dicari naik buntang bijik mata aku apa yang dikehendaki.





Jam 9.17pm baru aku dapat kesemua jawapan yang dikehendaki oleh Eyriqazz.






Semalam juga keputusan telah dikeluarkan dan pemenangnya adalah... hehehehee... rezeki aku nak uat cam ner....





p/s - bagi cash la kot coz top up jarang guna, rezeki berblog dengan ikhlas... ehhehehehe 


Terima kasih daun keladi 
kalau duit tu banyak bagi lagi.






4 comments:

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

hah banjer aku makan tau... spt yg di janjikan... kahkahkahakha

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

tahniah..nanti e-mailkan no akaun ya bro.

D'ya Marshmello berkata...Best Blogger Tips

bestnya..tahniah sebab menang! D'ya ada masuk juga contest tu, tapi tak menang pun..maybe bukan rezeki lagi. hehee :)

http://miss-dya.blogspot.com

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

Alhamdulillah.... memang rezeki ko la kan....heheheh