Masyuk

Rabu, 2 November 2011

Al-Fatihah Allahyarhamah Azizah Binti Sulaiman















Salam semua,
1-11-2011 tarikh memang sangat cantik tahun ini tapi tarikh itu adalah tarikh ulangtahun kelahiran allahyarhamah Azizah Binti Sulaiman iaitu emak aku yang ke 68, memang sedih bila teringatkan kat allahyarhamah. Emak meninggal pada tarikh 27 Januari 2009 di Seremban, N.Sembilan. Sehari sebelum emak meninggal aku balik ke Seremban setelah disuruh oleh kakak-kakak aku sebab melihat keadaan emak makin tenat disebabkan kanser hati.  Waktu tu aku sempat juga menjaga emak waktu dihospital kaki emak memang membengkak. TAK ADA APA LAH AKU NAK CERITA TAK BOLEH NAK BERKATA-KATA APABILA MENGINGATKAN KENANGAN BERSAMA EMAK. SEMOGA ROH ALLAHYAHAMAH AZIZAH BINTI SULAIMAN DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG ORANG YANG BERIMAN. AL-FATIHAH


 

Didalam beg dompet aku memang tak ada gambar awek aku cuma gambar ini sahaja yang aku simpan didalam dompet aku.


 





5 comments:

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

Semoga Roh ibu Deydeck di tempatkan dengan golongan org2 yg beriman.. amin

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tq papa malarang...

edda waed berkata...Best Blogger Tips

bang , ko check tol tol tahun maklong lahir . biar betik ko

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

adehiaz - boto la mak long ko meninggal tahun 1943 kalau ikutkan umur dia dah 68

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

silap lahir tahun 1943.. eehhe