Masyuk

Ahad, 25 Disember 2011

Astro SRU Campaign Dinner



 




Salam semua,
Selamat berhujung minggu, Terbangun awal siot aku hari ni sebab semalam aku "terbadak" awal. Cerita hari Jumaat lepas "terdelay" lagik wey, Lepas melayan Beruang kat Pavillion hari tu kitaorang terus gerak ke hotel untuk pergi makan free la wey apa lagi dah dapat jemputan pergi jerlah lagipun aku ganti orang jer sebab opismate aku ni tak dapat pergi sebab tak berapa sihat hari tu. 



Sampai je terus mengunyah kacang ni sampai abis tapi memang sedap kacang ni lagipun free kan.



Tiger show yang pasti Mat Tiger paling suka ni.



1 meja selalunya ada 10 orang mana lagi sorang ekk??



Makanan ni jer yang sempat aku ambil gambar sebab camera tak ada bateri, chinese food tapi agak lambat depa hidangkan tapi aku tak berapa nak gemar makan den tokak melayu la wey.



Sambil makan tengok persembahan hantu cina ni tukar-tukar muka dia tu.

 

Pastu staff SRU kena naik pentas menyanyi ramai-ramai





p/s - jap agi nak g amik gambar orang cukur jambul & aqiqah di Kampung Puah Lembah.

2 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

deck.... tiger show tu paperdoll yekkk....ekekekeke

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

asli la xda paperdoll malam tu