Masyuk

Jumaat, 23 Disember 2011

United Buddy Bear di Pavillion Kuala Lumpur




Salam semua,
Hari Jumaat lepas aku pergi dinner tempat aku bekerja di Hotel area Pavillion, Kuala Lumpur memandangkan kami sampai awal sempat juga kami menjengah ke United Buddy Bear disana saja jalan-jalan sambil melihat persiapan Hari Krismas yang bakal menjelang esok hari. Kami berempat bergerak dari tempat kerja terus kesana. Memang cantik cantik lukisan yang terdapat disana dan yang paling aku suka adalah United buddy bear dari negara Malaysia yang aku cintai karya dari Imuda. 




 
 Menampilkan budaya dan kesenian orang Malaysia yang muafakat.



Mak datin yang hendak bergaya dengan UBB di Pavillion.



Apa yang ko nak jilatkan bro.



Bro nak jadi cam beruang tu gak ker.



Sempat juga mamat ni berjumpa dengan kaum keluarga yang dari China tu kan.


Aksi lucah mamat ni dengan beruang nasib ko lah Alhan sekarang ni Kak Ina Cheras (mak Alhan) pun selalu singgah blog aku.



Tak elok perangai.



 
 Katakan tak nak merokok.




Aksi lucah di Pavillion lukisan lucah namanya.



0 comments: