Masyuk

Khamis, 8 Disember 2011

Tayangan Perdana Filem Ombak Rindu





Salam semua,
"Redha itu ikhlas, Pasrah itu menyerah" antara bait yang menyentuh hati didalam filem Ombak Rindu lakonan Aaron Aziz sebagai Hariz, Maya Karin membawa watak Izzah dan Lisa Surihani sebagai Mila. Korang semua mesti dah pergi tengok filem Ombak Rindu ni, kalau belum tak mungkin filem ini telah mendapat sebanyak RM5.6juta dalam masa 6 hari sahaja dan mungkin bakal mengalahkan kutipan KL Gangster. Aku dapat tiket tayangan perdana filem ini di Pavillion minggu lepas. Aku pergi tengok filem ini dengan Adham Syafiq lagipun aku cuma mendapat 2 tiket jer. Bagi aku filem Ombak Rindu ni agak menarik sekali sekala layan cerita jiwang karat nikan. Ada separuh orang cakap filem ni standard drama melayu jer tapi bagi aku filem ini senang faham tidak seperti filem-filem lain yang banyak pusing-pusing cerita. Cuma yang aku tak berapa berkenan part atas katil tu jer kalau aku jer yang pergi menonton tak per lah memang aku suka pun. ahahhaa, kalau makcik2 atau budak2 kecik yang tonton apa pulak mereka cakap nantikan. Tapi yang penting Filem Ombak Rindu ni memang terbaek.  
 




Tunjang utama filem Ombak Rindu, Aaron Aziz, Maya Karin & Lisa Surihani.



Shac dari Radio Era sebagai pengacara pada hari tersebut.


 Shanaz pelakon drama Dottie turut hadir pada malam tersebut.




Fizz Fairuz turut memberikan sokongan untuk filem Ombak Rindu ini.
 


Bront Palare antara tunjang utama filem Ombak Rindu ini membawa watak sebagai Mail.


 
Tak pasal-pasal aku mendapat hadiah t-shirt Ombak Rindu kerana menjawab soalan yang diberikan.
 



0 comments: