Masyuk

Rabu, 21 Disember 2011

Bicara Hati - Damya Hanna










Salam semua,
Hari ini aku dapat hadiah novel Bicara Hati karya Damya Hanna dari tempat kerja kebetulan pulak Novel Bicara Hati ini bakal diadaptasikan ke drama yang bakal ke saluran Astro Prima [105] pada awal tahun hadapan iaitu pada 03 Januari 2011 nanti. Sudah rezeki aku kaut jer lah bacanya tah bila tapi bila aku baca sinopsisnya macam menarik pulak. Kalau mood aku nak membaca tu semua buku aku baca jer janji aku faham. Selalunya aku suka baca buku karya dari Prof. Dr. Haji Abdul Malik Karim Amrullah ataupun HAMKA antara karya masyurnya adalah Tenggelamnya Kapal Van Der Wijk dan Dibawah Lindungan Kaabah.








 

3 comments:

KiD berkata...Best Blogger Tips

selamat membaca novel.. jangan touching2 baca novel tu. hehehee

J.M.R berkata...Best Blogger Tips

novel ombak rindu pon baru 8 muka surat aku baca..kihkih

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Kid - tak tau tahun bler aku nak baca wey... ahhahaa


JMR - Ombak RIndu pun tak baca agi... ahahahaha