Masyuk

Rabu, 21 Oktober 2009

Bukan iPhone 3GS



Oleh kerana henpon aku dah uzur tahap gaban sampaikan kat dalam rumah aku pun tak dak line (ingat rumah aku gua kelam ka) aku pun mengambil inisiatif untuk membeli hendpon baru
aku cuma beli henpon jenama CSL jer coz aku dah agak bosan ganti ganti henpon nih tak terkejar dibuatnya.
minggu lepas ramai "aso-aso" "aci-aci" & pakcik pakcik makcik makcik dari MEKSIS datang kat ASTERO nih buat promosi menjual henpon iPhone ni maka ramai lah pekerja2 cemerlang ASTERO nih meng"GHAIB"kan wang nya kepada kempeni MEKSIS aku tengok ramai jugak la orang amik Henpon iPhone ada yang sanggup beratur dekat 5jam cam mana la produktiviti korang hari tuh ekkk.. aper ingat GOMEN jer ker ada produktiviti. tapi aku tak berminat ler nak menghabiskan duit untuk henpon lagi.
zaman meng"GHAIB"kan duit kepada taiko taiko "PENTAU" dekat Pertama Komplek, Sungei Wang & pekejadahnya sudah lama aku tinggalkan (selamat tinggal taiko)
sekarang kalau nak beli henpon pun just untuk call & sms jer coz bukan aku nak pakai GPS ker aper kebendanya tah ler kalau nak ber PESBUK atau MEMBLOGKAN diri pun cuma pakai LENOVO S10 macam Red Mummy punyer aku yang comey kat rumah tuh jerk.
tapi xda gambar hp baru aku beli ler yang nak diupload kat blog aku nih
jenama CSL nih dari MESIA gak wey.
oleh itu sokong la barangan buatan MALAYSIA

0 comments: