Masyuk

Jumaat, 30 Oktober 2009

Kesibukan Melanda



Hari ni aku dah bermula sibuk kerana akak sepupu aku yang bertunang kat Masjid Tanah,Melaka hari raya hari tu bernikah pagi esok ini pun aku baru sampai dari Melaka jemput tukang masak kat sana tadik. import dari sana tuh. sorry kepada semua yang baca blog aku nih kerna tak da apa yang aku apdet dari minggu lepas, minggu depan kenduri dekat Kajang pulak
kitaorang akan berkampung kat sana pulak. aku apdet blog ni pun kat bawah khemah nasib baik leh online coz ada lappy sepupu aku nih tak da la bosan sangat kalau ada lappy nih.
kepada kengkawan opis sorry la yerk coz xdapat nak tolong buat keje ...ehehhehe
aku cuti 2 hari hari khamis & hari jumaat, hari sabtu pulak lepas "hari langsung" malam tuh ada annual dinner pulak kat KLCC aku tak tau la aku pergi ker idak. hari ahad member opis aku kahwin pulak
kepada yang akan kahwin selamat pengantin baru semoga menjadi keluarga yang sakinah semoga berkekalan sehingga menutup mata. amin
kalau tak dapat datang tuh mintak maaf la yer bukan saja2 tak nak datang.

0 comments: