Masyuk

Khamis, 1 Oktober 2009

Selamat Bertunang Cik Fyda



Hari Sabtu lepas aku pergi Kampung Lubuk Redan, Masjid Tanah, Melaka pergi rumah mak cik aku yang stay kat Wangsa Maju Seksyen 1 Kuala Lumpur. Anak mak cik aku yang sulung bertunang kat kampung tapi kawen nyer nanti dekat Wangsa Maju.
Bertunang pun tak dirancang tiba-tiba jer buat memula cakap nak kawen jer terus hujung bulan nih tup tup mak cik yah suruh bertunang jugak dah la tak da buat apa apa prepareration langsung main tangkap muat jer. Walaupun buat majlis tak dirancang tapi alhamdulillah Majlis berjalan dengan lancarnya (cam teks ucapan menteri jer) ahahahhahha.


yang pakai tudung coklat tuh mak cik aku nama glemer dia kat Wangsa Maju
"Cik Yah Nasi Campur"
kerana dia dari dulu berniaga nasi campur kat Wangsa Maju tuh tapi sekarang dah tak berniaga dah kerana dah penat kot (tak pun dah kaya) ahahahahhaa
Aku pun dulu pun tolong berniaga dengan dia kat Wangsa Maju dulu tu antara faktor faktor aku pandai la jugak memasak tapi sekarang aku nih ada penyakit tu pasal la aku tak memasak lagi
nak tau aku hidap penyakit aper????
penyakit MALAS la penyakit aper lagik ahahahhahahahhahaaa

dah lari dari topik plak aku nih ahahhahaa yang sebelah cik yah tu pulak suami nya ataupun lebih dikenali sebagai pak cik abu & yang sebelah pak cik abu tu pulak adalah adik ipar cik yah dia ni pun meniaga jugak dekat Brickfield carik la kedai nama Shahol caterer tu kedai dia la


dua orang mak cik nih adalah dari pihak lelaki manakala yang pakai tudung tuh adalah adik
cik fyda yang paling bongsu nama dia cik has
(merangkap mak andam bidan terjun untuk hari tu)
ini pulak gambar beramai ramai (xda la ramai sangat) selapas rundingan peminangan dijalankan
cuba teka apa yang ada dalam album tuh ........ ada masyukkkkk.......

Lepas semua dah settle kemas aku dengan sepupu aku 2 orang terus gerak balik Kelumpo
malas nak tidur sana lagik coz masing masing sibuk nak pergi beraya.

SELAMAT BERTUNANG CIK FYDA

0 comments: