Masyuk

Rabu, 30 Jun 2010

Tiket Konsert Ella Untuk Dijual






Hari Jumaat malam Sabtu ni aku pergi tengok konsert Ella kat Istana Budaya, Kuala Lumpur

Hari tuh aku beli ticket2u online sebanyak 7 ticket totalnya adalah RM607

akan tetapi salah seorang tak dapat plak joint coz ada hal yang tak dapat dielakkan.oleh kerana member aku tu tak dapat joint maka aku ada extra 1 tiket sahaja kalau korang nak pergi boleh la kontek aku yerharganya adalah RM607 bahagi 7 orang sama dengan Rm86.70

cincai kira Rm86 jer lah.

email aku daydeck86[@]gmail[.]com

5 comments:

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

aku balik kampung lah so x dpt nak join la beb

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

alamak..mahal nya..klu free ndaklah..ahaksss

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

rasanya tak gi kot..Yana ada kat sini..lagipun utk seorang ajer..tak bestlah..

urut biar tempat yang betul..kang jadi lainlah pulak..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

owh yana da balik....

urut tempat betul kak... kat orang buta jer kak...

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

alaaaa bizi ada sedara kawin arr...kalo idak nk gak pergi...huhu

p/s krim salam ngan ella ek...ngee